Tuesday, June 7, 2011

PejaM ceLIk..pejaM ceLiK....

PejaM celIk...PejaM ceLIk dH masUk bLn jUn dH..daH MasUk 1/2 taHUn kIta daLam TahUn 2011...laMa JUga RasanYa xUpdate bLOg..uRmm....xseMpaT bEb...


bLn 5 mmG bZ sgT2 kT opIs..BahaGIan Kitaorg diPertanGGuNgjawaB Untuk menGurUskan UrusaN PengInaPAN bagI anGGota DarI pejaBaT negeRi dan cawanGan uNtuK dInner daN maLAm APC 2010 yanG telah beRlansuNg pd 3 dan 4 Jun Yang lepas.....mMg MencabaR..harI2 rasA naK naIk anGIn..hehhe...naK CTeR pUn xtau mcmNer..sapEr2 yG pernaH wat Kerja Nie jer yanG taHU mcMner rasaNYA uRUskan Benda nIe..perggHH...hehhehe


uNtUk makLUman...woRkInG hOusewiFe mcM akU nIe mmG PeRlU bYk kesabaraN..yErla..selepas BerTunGkUs lUmUs di OpIS...baLik UmaH nK UrUskaN haL kelUarga Plak..sInCE mY huBBy wat paRTime nie..mmG bYk haL aKU Kena UrUskan SendiRI..mmG Bz sGt la..sKrG mLM pUn tidO awal..paGi2 laK mmG susaH Nk bGIOn..ahaks...sbNRnya kaDanG2 raSa  dH xDer maSa UtK diRi sendIri..tP NK wat McmNA kn..seMua tU tanGGunGjawab..semua niE jUga PengalaMAn yanG palINg bERmakna..


aNYway..sbNRNYe bUlan JUN nie adalaH saLah saTu BUlan yaNG akU tUnggU pada setiaP TAhUN..ByK kenanGAn pahIt dan Manis akU paDA BUlan JUN nie..SemOGa BulaN JUn tahUn nIe lebIh bERmakNA darI tahUn2 sebelUm Nie... :-) InsyaALLAH..


oKlaH..cuKUplaH samapai siNi saja uTK kali ni..KalU maSa mengIziNkan nnt akU upDAte lg yER...NK TemaN IsyraF zzZZZZzz laK...hehhe


bz mcmNEr pUn...Kena LuanGKan masa gaK ngan FAmilY kan?
LocatIon : paVIllIon, KL

No comments:

Post a Comment