Thursday, June 23, 2011

IsYraf 1st bIRtHdaY !!

AlhamdulIllah..tanGGal 18 jUn yanG Lepas GenaP SeTaHUn Usia anAkaNda tERsaYanG..mCm xpEcaYA..cEpaT BetUl Masa BerLalU...tErInGat laGi susaH, PayaH paHIt Dan Manis semAsa menganduNgkan dan melahiRkan pUtEra Sulung kamI nie..

MemaNg Tidak disaNGka, Isyraf LahiR 2 minGgu lebIh awaL DarI tarIkH diJAngka..tErIngaT laGi Masa lAst ChecKuP di HUKM, mmG Niat asaL nK miNtak doC buat suRat PelePasaN utK kUrSus KoMPeTensI yaNg dianJUrkan PPSpPA..MemanDAnGkaN msa TuE aKU dH saRAt, tamBAhan dEngaN TekaNAn daRah YanG asYIk tUrUn naIk..mmG tUe adaLAh yanG tERbaIK...MasA ChEcKUp, dOc bUat scaN uTk tenGOk perkemBanGAn baBy pada MaSa tue, pasTu doC saHkan saIz baBy lebIh KecIl daRI umUr yanG sePatuTnya..bLER doC bBInCanG, dioRg caDanG uTK aKu IndUce eSoKNYA...sO dipEndekKan CerIta, setelaH 2 kali dimasUkKaN ubAt..dLm maSA xsamPai 15miN masUk bIlIK bErsaLin, akU seLAmaT MelahIrkan pUtera suLUnG kamI Pada PuKUl 5.43pm dengaN Berat 2.53kg....

SetahUn BErlalU mmG aKU xpERnaH laGI BeRenGGAng denGAn ISyraf...xpERnaH laGi Tidur taNpa dia Disisi..nGam2 lepAs pantaNG, HarI ke 46 aKu dH baLIk KL...DeNgan PenUh KecekaLan kaMI saMA2 bERsusaH paYAh mENjaga dan membesaRkan anAkanda tERsayang...SyuKUr AlhamdulILLah, KawaN2 disekIlInG banYAk MembanTU..JaSA koRaNG mmG senTIasa akU kenanG...lGpUn MUjUR KERja aKu xmemakSa aKu kUar ouTstatIon mCm kwN2 yanG lain...jaDi maSA yaNG ada seMuanYa aKu haBIskan uTK ISyraf daN KeLuarga....

BuaT aNaKaNda tERsayaNG  MUHAMMAD ISYRAF FAHIM...mama dan Papa doAkan kESihataN dan KebaHAgIaaN ISyraf..pEcaYAlaH..kEHadIran ISyraF menJadI PenYerI daLAm KeLUarGa KIta,,,seMOgA IsYraF MenjaDI aNak yaNG soLeh dan bErgUna Pada Masa HadaPAn...MAmA daN PaPa saYang Isyraf sGT2..



 FReSh fROM laBOUR rOOm..

fIrstIme pOToNg Kek..heheheh


p/s :: hadIaH isYraf xDEcidE laGIk...xtaU nk bG apEr..huhu



1 comment: